آخرین بروزرسانی يكشنبه 1403/02/09
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. علوم پایه
  3. راهنمای جامع TRX تمرینات معلق
دارای 7% تخفیف

راهنمای جامع TRX تمرینات معلق

کد کتاب 188946

بهترین تمرینات و بیشترین اثر بخشی

تعداد صفحه
184
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1399
شابک
9786005028782
قطع
رحلی
مترجم
کمال محمدخانی - محمد کریمی زاده اردکانی - ابراهیم ابوالفتحی
نوبت چاپ
اول
نویسنده
جی داوز

خرید کتاب راهنمای جامع TRX تمرینات معلق با 7 درصد تخفیف

کتاب راهنمای جامع TRX تمرینات معلق

همانطور که امروز می‌دانیم تمرینات معلق مشهور به عنوان راهی برای توسعه و تناسب اندام بین جمعیت خاص در زمانی که تجهیزات رایج در دسترس نبود استفاده می‌شد. برای مثال نیروی دریایی آمریکا زمانی که در شرایط سختی به مأموریت اعزام می‌شدند، برای حفظ آمادگی خود از تمرینات معلق استفاده می‌کردند. هرچند که آنان برای ساختن چنین وسیله‌ای از کمربندهای GI و الیاف پارچه‌ای طراحی شده برای محافظت وسایل خود، استفاده می‌کردند. این راه‌کار سرانجام تجاری شد و امروزه در انواع مختلفی از باشگاه‌های ورزشی، تیم‌های ورزشی در سطوح مختلف و در توانبخشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. کارکردن با اولین پاسخ‌دهندگان (پلیس، آتش‌نشان‌ها)، ورزشکاران حرفه‌ای و ورزشکاران دانشگاهی که بسیاری از آنان دارای چندین آسیب‌دیدگی مزمن‌ بودند، الزام بود تا پرسنل تمرینی ما تسهیل‌هایی را ایجاد کند که بتواند به آن‌ها برای حفظ و بهبود عملکردشان بدون تشدید شرایط قبلی کمک کند. وارد کردن تمرینات معلق به برنامه عادی تمرین آنان ایمنی (سلامت)، تنوع و راهی مؤثر برای رسیدن به اهدافشان را فراهم می‌کند.

ما دریافتیم فرادی که یک برنامه منظم تمرینات را شروع می‌کنند، همواره افزایش قدرت عملکردی، کاهش درد مزمن، کاهش میزان آسیب ‌دیدگی و نتایج بهتری را نسبت به حین انجام وزنه‌برداری سنتی و تمرینات مقاومتی روتین تجربه می‌کنند.

تمرینات معلق تقریبا در نوع برنامه تمرینی وجود دلرد. این تمرینات می‌تواند برای توسعه قدرت عضلات مرکزی بدن، تحرک، قدرت و یکپارچگی مفصل، قدرت اساسی وو پایه‌ای و نیز هدف خاصی از قدرت مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می‌تواند به عنوان یک برنامه تمرینی مستقل درنظر گرفته شود یا باتمرینات ویگری مورد استفاده قرار گیرد. اهداف هرچه باشد، تمرینات معلق می‌تواند به دستیابی فرد برای موفقیت و بهبود نتایج ترین کمک کند.

کتاب راهنمای جامع TRX تمرینات معلق

بخش 1: علم تمرینات معلق

بخش 2: آموزش تمرینات معلق

بخش 3: برنامه تمرینات معلق

سایر کتابهای مرتبط

پرفروش های علوم پایه

10%
کد کتاب : 100579

انتشارات پوران پژوهش

344,000 تومان309,600 تومان
15%
936,000 تومان795,600 تومان