آخرین بروزرسانی شنبه 1403/02/08
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. علوم پزشکی
  3. اساس مولکولی بیماری ها جلد دوم
دارای 8% تخفیف

اساس مولکولی بیماری ها جلد دوم

کد کتاب 189755

سرطان‌های گوارشی (مری، معده، روده بزرگ) و پستان، بیماری‌های خود ایمنی (آرتریت روماتوئید و مالتیپل اسکروزیس) و غدد متابولیک (تیروئید و دیابت)

تعداد صفحه
202
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1402
شابک
9786223202315
قطع
وزیری
نوبت چاپ
اول
نویسنده
دکتر سمانه عرب - دکتر سمیرا اصغرزاده - دکتر زهرا برزویی - دکتر فاطمه طاهری ویراستاران: دکتر سمیرا اصغرزاده - دکتر محمدرضا محمودیان ثانی

خرید کتاب اساس مولکولی بیماری ها جلد دوم با 8 درصد تخفیف

کتاب اساس مولکولی بیماری‌ها جلد دوم

اساس مولکولی بیماری‌ها، جز دروس تائید شده وزارت بهداشت و اجباری برای دانشجویان دکتری پزشکی مولکولی است که رسالت آن درک اساس مولکولی بیماری‌های مختلف به منظور کسب اطلاعات لازم در مدیریت و مراقبت بیماری‌ها جهت تشخیص‌های مولکولی و ژن درمانی بیماری‌ها است. این کتاب اولین کتاب اساس مولکولی تألیفی در ایران است که توسط متخصصین این رشته تألیف شده است.

کتاب اساس مولکولی بیماری‌ها در دو جلد طراحی شده است و سعی کرده تمام سرفصل‌های مربوط به این واحد درسی را در بربگیرد. در جلد یک این کتاب به اساس مولکولی بیماری‌های تخریب‌ کننده عصبی، بیماری‌های خونی، بیماری‌های زنان و بیماری‌های اورولوژی پرداخته شده است. و در دو جلد این کتاب اساس مولکولی بیماری‌‌های خودایمنی، بیماری‌های غدد و متابولیسم و سرطان‌ها گوارشی و سینه مورد بررسی قرارگرفته است. در بررسی هر بیماری، علاوه بر بررسی پاتوژنز مولکولی بیماری به بررسی نشانگرهای زیستی و درمان‌هایی بر اساس مولکولی بیماری (مانند سلول درمانی، ژن‌درمانی، ایمنوتراپی و ...) نیز توصیف شده است.

مخاطبین اصلی این کتاب علاوه بر متخصصین پزشکی مولکولی متخصصین گروه‌های مختلف پزشکی بالینی شامل مغز و اعصاب، قلب و عروق، گوارش (مری، معده، روده، ...)، زنان، ارولوژی، اسم و آلرژی، انکولوژی، هماتولوژی می‌تواند باشد.

کتاب اساس مولکولی بیماری‌ها جلد دوم

فصل 1: سرطان مری

فصل 2: سرطان معده

فصل 3: سرطان روده بزرگ

فصل 4: سرطان پستان

فصل 5: تیروئید

فصل 6: آرتریت روماتوئید

فصل 7: مالتیپل اسکروزیس

فصل 8: دیابت

جستجوی مرتبط : اساس مولکولی بیماری ها |

سایر کتابهای مرتبط

پرفروش های علوم پزشکی

20%
کد کتاب : 100475

انتشارات آرتین طب

300,000 تومان240,000 تومان