آخرین بروزرسانی شنبه 1403/02/08
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. علوم پزشکی
  3. پوست و زیبایی
  4. لابیاپلاستی کاربردی
دارای 5% تخفیف

لابیاپلاستی کاربردی

کد کتاب 189028
تعداد صفحه
126
چاپ
رنگی
زبان
فارسی
سال نشر
1402
شابک
9786004248966
قطع
وزیری
مترجم
دکتر سارا نوروزی
نوبت چاپ
اول
نویسنده
استفن گرس

خرید کتاب لابیاپلاستی کاربردی با 5 درصد تخفیف

کتاب لابیاپلاستی کاربردی

امروزه اعمال جراحی تحت عنوان جراحی‌های زیبایی که شامل تغییر شکل مجدد قسمت بیرونی دستگاه تناسلی زنان هستند و باعث بهبود ظاهر و عملکرد آن‌‌ها شده‌اند به صورت چشم‌گیری در جهان در حال افزایش هستند. جراحی ها شامل، بازسازی لابیا ماژوربا کشیدن پوست شل اینسمت و یا افزایش حجم آن، شکل‌دهی به مونس پوبیس که ترمیم پرده بکارت، جراحی‌های مربوط به ترمیم یا بهبود پاسخ به تحریکات جنسیٍبه عنوان مثال تقویت نقطه چی، تغییر شکل واژن و سفت کردن عضلات لگن مخصوصا بعد از زایمان است.

این کتاب صرفا جهت بررسی روش‌های بهبود در شکل و عملکرد دستگاه تناسلی خارجی در نظر گرفته شده است و بیشترین تأکید بر تکنیک‌های تکنیک‌های کوچک کردن لابیا مینور قرار داده شده است، زیرا این جراحی‌ها بیش از 60 درصد از کل جراحی‌های زیبایی زنان را به خود اختصاص داده است. با توجه به اینکخ نتایج غیرقابل قبول ناشی از جراحی‌های ناکافی در حال افزایش است، فقط یک فصل برای بازسزی لابیا مینورهای قبلا عمل شده در نظر گرفته شده است. بازسازی چنین ناهنجاری‌های ایاتروژنیک به عنوان یک روال معمول پشیمانی و ابزار تأسف در عمل‌ها تبدیل شده است.

یکی از دلایل این جراحی‌های خرابکارانه و سرهم‌بندی شده ممکن است عدم وجود استانداردهای جراحی لازم برای این حوزه جراحی در کتاب‌های درسی جراحی پلاستیک و جراحی زنان باشد. یکی از دلایل دیگر ممکن است دست کم گردفتن روش‌های مربوط به جراحی زیبایی دستگاه تناسلی زنان باشد. به طور خاص کوچک کردن لابیا مینور اغلب به عنوان روش پیش پا افتاده با رویکرد «من به سرعت از پس آن برمی‌آیم» تلقی می‌شود.

کتاب لابیاپلاستی کاربردی

آناتومی کاربردی جراحی

ارزیابی بیمار و آماده‌سازی

لابیا مینور

لابیا ماژور

تزریق چربی

مونس پوبیس

سایر کتابهای مرتبط

پرفروش های علوم پزشکی/پوست و زیبایی