آخرین بروزرسانی شنبه 1403/02/08
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. دندانپزشکی
  3. مرجع
  4. درد دهان و صورت بل
دارای 5% تخفیف

درد دهان و صورت بل

کد کتاب 188298
تعداد صفحه
505
چاپ
رنگی
زبان
فارسی
سال نشر
1401
شابک
9789642376742
قطع
رحلی - هارد
مترجم
دکتر آزیتا آزاد - دکتر حجت رضازاده - دکتر ریحانه مردانی نژاد - دکتر زهرا توللی و همکاران
نویسنده
جفری پی. اکسون

خرید کتاب درد دهان و صورت بل با 5 درصد تخفیف

کتاب درد دهان و صورت بل

در یک اصطلاح کلی است که احساسات ناخوشایند در بدن را توصیف می‌کند و از فعال شدن سیستم عصبی ناشی می‌شود. درد می‌تواند از آزاردهنده تا ناتوان‌کننده متغیر باشد.

با در نظر گرفتن اهمیت روزافزون درد دهان و صورت در سراسر جهان و اثرات ویرانگی که بر افراد، خانواده‌ها و جوامع دارد؛ تصمیم گرفتیم کتاب درد دهان و صورت بل را ترجمه کنیم. در این کتاب مفاهیم و تکنیک‌ها به همراه گزارش‌های موردی و همچنین عکس‌ها و تصاویر جدید و تمام رنگی تکمیل مورد بحث قرار گرفته‌اند تا به پزشک کمک کنند تا اختلالات دهان و صورت و نحوه درمان مؤثر آن‌ها را درک کند. هدف از ترجمه ویرایش هفتم این کتاب این است که پزشک و دندانپزشک را با آخرین یافته‌های تحقیقاتی مرتبط با درد آشنا کنیم.

این کتاب به سه بخش عمده تقسیم شده است. بخش اول نوروآناتومی طبیعی و عملکرد عصب سه‌قلو را ارائه می‌دهد. با درک روسنی از عملکرد طبیعی، پزشک می‌تواند شروع به درک و مدیریت اختلالات کند. دومین بخش اصلی، طبقه‌بندی انواع اختلالات درد دهان و صورت را ارائه می‌کند و شرح‌حال و روش‌های معاینه‌ای را که می‌توان برای تمایز هر اختلالت استفاده کرد، شرح می‌دهد. این فرآیند تشخیصی مهمترین جنبه مدیریت درد دهان و صورت است. سومین بخش عمده، ملاحظات مدیریتی را برای هر اختلال درد دهانی ارائه می‌کند.

کتاب درد دهان و صورت بل

قسمت اول: طبیعت درد

قسمت دوم: ملاحظات بالینی درد دهانی و صورتی

قسمت سوم: سندرم‌های بالینی درد

جستجوی مرتبط : درد دهان و صورت - بل |

سایر کتابهای مرتبط

پرفروش های دندانپزشکی/مرجع