آخرین بروزرسانی جمعه 1403/02/07
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. دندانپزشکی
  3. مرجع
  4. گام به گام با آموزش کاربرد رابردم در دندانپزشکی ترمیمی، اندو، اطفال
دارای 8% تخفیف

گام به گام با آموزش کاربرد رابردم در دندانپزشکی ترمیمی، اندو، اطفال

کد کتاب 186349
تعداد صفحه
124
چاپ
رنگی
زبان
فارسی
سال نشر
1401
شابک
9786223200205
قطع
وزیری - گلاسه
نوبت چاپ
اول
نویسنده
دکتر مهسا کوکبی

خرید کتاب گام به گام با آموزش کاربرد رابردم در دندانپزشکی ترمیمی، اندو، اطفال با 8 درصد تخفیف

کتاب گام به گام با آموزش کاربرد رابردم در دندانپزشکی ترمیمی، اندو، اطفال

امروزه در دنياي دندانپزشکي تکنولوژي، تجهيزات و مواد مورد استفاده براي موفقيت و تسهيل بيشتر درمان‌ها به سرعت در حال پيشرفت مي‌باشد. در ميان اين پيشرفت سريع توجه به اصول پايه دندانپزشکي مثل ايزولاسيون گاها مورد کم توجهي قرار مي‌گیرد.

ايزولاسيون در دندانپزشکي نه تنها باعث کنترل عفونت بلکه باعث افزايش درصد موفقيت درمانهاي مختلف دندانپزشکي و محافظت قانوني از دندانپزشک در برابر حوادث حين کار می‌شود.بعالوه در اين دوران که درگیر عفونت تنفسي کرونا ويروس هستيم تمايل به استفاده بيشتر از رابردم که کاملترين روش ايزولاسيون و مهمترين قدم در کنترل عفونت در دندانپزشکی می‌باشد در بین همکاران افزایش یافته است.

از آنجا که در دوران دانشجویی عدم آموزش کامل استفاده از رابردم در دانشگاه‌ها احساس مي‌شود و هنوز کتابی کامل و جامع براي آموزش اين مهم در دسترس نيست بر آن شدم که تجربيات و جمع‌آوري خود را که حاصل مشاهده بالغ بر 300 ساعت کارگاه تئوري و عملي در اين رابطه از سراسر جهان و دندانپزشکان بزرگ می‌باشد بصورت کتابي با تصاوير رنگي و دقيق گرد آورم. اميدوارم اين کتاب به همکاران عزيز که همواره در تالش براي ارتقاء کيفيت درمان هستند جهت تسهيل فراگیری رابردم در درمانهاي دندانپزشکی و کاهش هزینه‌ها با کمک به انتخاب ست مخصوص خود یاری رسان باشد.

لازم به ذکر است حین نوشتن این کتاب محدودیت‌هایی بسیار بخصوص در زمینه تهیه برندهای مختلف وسایل در بازار ایران وجود داشت که مطمئنا با اقبال بیشتر دندانپزشکان به استفاده از رابردم و آگاهی بیشتر آنان در رابطه با وسایل مختلف، امید آن می‌رود که شرکت‌های تجهیزات دندانپزشکی اقدام به واردات برندهای معتبر نمایند تا دسترسی راحت به وسایل رابردم برای همکاران در کشور حاصل شود.

کتاب گام به گام با آموزش کاربرد رابردم در دندانپزشکی ترمیمی، اندو، اطفال

فصل 1: مقدمه‌ای بر رابردم

فصل 2: رابردم در دندانپزشکی

فصل 3: اجزا مختلف کیت رابردم

فصل 4: آماده‌سازی و قراردهی رابردم، تکنیک‌ها، نکات و ترفندها

فصل 5: رابردم در درمان‌های ترمیمی، اندو و اطفال

فصل 6: مدیریت موارد پیچیده هنگام استفاده از رابردم

فصل 7: خطاهای کار

سایر کتابهای مرتبط

پرفروش های دندانپزشکی/مرجع