آخرین بروزرسانی جمعه 1403/02/07
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. دندانپزشکی
  3. مرجع
  4. سرطان سلول سنگفرشی دهان
دارای 8% تخفیف

سرطان سلول سنگفرشی دهان

کد کتاب 106904
تعداد صفحه
188
چاپ
رنگی
زبان
فارسی
سال نشر
1397
شابک
9786004083836
قطع
وزیری
نوبت چاپ
اول
نویسنده
دکتر سید حسین طباطبایی - دکتر لاله ملکی - دکتر نجمه جعفری بفروبی

خرید کتاب سرطان سلول سنگفرشی دهان با 8 درصد تخفیف

کتاب سرطان سلول سنگفرشی دهان

سرطان حفره دهان می‌تواند هر یک از بافت‌های تخصص یافته و متنوع دهان شامل استخوان، اپیتلیوم ادونتوژنیک، عضلات، اعصاب، عروق خونی، غدد بزاقی و بافت پوششی تخصص یافته مخاط دهان را درگیر سازد. شایع‌ترین سرطان حفره دهان، سرطان سلول سنگفرشی نامیده می‌شود که از سلول‌های سنگفرشی بدخیم تشکیل شده است. بیش از نود درصد سرطان‌های حفره دهان، سرطان سلول سنگفرشی هستند. کشف زودهنگام و درمان مناسب سرطان دهان و ضایعات پیش سرطانی دهان یک هدف همیشگی محسوب می‌شود و در این صورت بیماران علاوه بر برخورداری از طول عمر طبیعی می‌توانند از عوارض سرطان و درمان آن رهایی یابند.

این کتاب شامل بخش هایی مثل: تعریف و اپیدمیولوژی ضایعات پیش سرطانی و سرطان دهان - سبب شناسی و بیماری زایی - علایم بالینی و رادیوگرافیک، تشخیص‌های افتراقی بالینی و رادیوگرافیک - غربالگری و تشخیص زودهنگام - هیستوپاتولوژی، درجه‌بندی میکروسکوپی و مرحله بندی بالینی - درمان و پیش آگهی

این کتاب می‌تواند نقش موثری در افزایش میزان آگاهی، نگرش و عملکرد دانشجویان، دستیاران، دندانپزشکان و پزشکان عمومی در امر تشخیص و بالتبع درمان زودهنگام بیماری و بهبود کیفیت و کمیت زندگی مبتلایان به این بیماری کشنده داشته باشد.

سایر کتابهای مرتبط

پرفروش های دندانپزشکی/مرجع