آخرین بروزرسانی سه شنبه 1403/02/11
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. دندانپزشکی
  3. مرجع
  4. ارتودنسی نامرئی
دارای 8% تخفیف

ارتودنسی نامرئی

کد کتاب 155572
تعداد صفحه
148
چاپ
رنگی
زبان
فارسی
سال نشر
1400
شابک
9786004089159
قطع
رحلی
مترجم
دکتر هومن رفیعی نیشابوری
نوبت چاپ
اول
نویسنده
پابلو اچاری

خرید کتاب ارتودنسی نامرئی با 8 درصد تخفیف

کتاب ارتودنسی نامرئی

طی دو سه دهه اخیر در کل جهان مجموعه رشته‌های علمی، مهندسی و پزشکی به واسطه تکنولوژی و دانش کامپیوتری IT متحول گردیده‌اند. در این راستا علوم پزشکی یکی از زیرشاخه‌های آن که علم ارتودنسی و موضوع بحث ما است، نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دانش IT به این حوزه نیز نفوذ کرده و تغییر و تحولات اساسی در این علم ایجاد کرده است.

این تکنولوژی جدید یا ارتودنسی دیجیتال پایه‌گذار ارتودنسی نامرئی بوده است که توانسته امکانات بیشتر و مطلوب‌تری را جهت درمان بیماران با هدف افزایش رضایت‌مندی ایشان فراهم آورد. با این اوصاف، ارتودنسی نامرئی در بیشتر کشورهای توسعه یافته جهان انقلابی به پا نموده است. شرکت‌های بزرگی مانند Invisalign در بیشتر کشورهای جهان توسط لابراتوارهای تخصصی و پیشرفته ارتودنسی نامرئی را ارائه نموده، لیکن در کشور ایران به دلیل وجود تحریم امکان ورود و ارائه خدمت مقدور نگردیده است.

ارتودنسی نامرئی به دو صورت انجام میپذیرد:

1. روش دیجیتال که در این روش از دستگاه scaner و نرم افزار 3D و پرینتر سه بعدی استفاده می‌گردد.

2. روش manual یا دستی که در این روش از نرم افزار 2D و دستگاههای مربوطه که بدون نیاز به scanner و پرینتر سه بعدی استفاده میگردد. لازم به ذکر است این روش به صورت office home در مطب شخصی پزشکان قابل انجام می‌باشد.

کتاب حاضر ترجمه کتاب Advanced Aligner Clear به قلم آقای دکتر Echarri Pablo میباشد. در این کتاب تلاش شده است به صورتی کاملا ساده و مصور اصول پایه‌ای و مفاهیم اولیه ارتودنسی به روش manual یا دستی بازگو گردد. امید است با مطالعه این کتاب مفاهیم اولیه و ابتدائی این علم را به نیکی فرا بگیرید، هرچند مطالعه این کتاب شرط لازم جهت آموزش ارتودنسی نامرئی بوده و لیکن شرط کافی نیست و می‌بایستی در زمینه‌های دیگر نیز مطالعاتی صورت پذیرد.

مخاطبان این کتاب، متخصصین ارتودنسی و همچنین اساتید و رزیدنت‌های محترم این رشته که تمایل دارند به صورت داوطلبانه در مطب شخصی خودشان از طریق لابراتوار اختصاصی خود درمان کیس‌های ساده ارتودنسی را انجام دهند می‌باشد.

ما در ترجمه کتاب سعی نموده‌ایم ضمن حفظ امانت برخی مطالب تکراری را حذف نموده، تا از این طریق کتابی کم حجم و خالصه تقدیم علاقه‌مندان نمائیم. در ضمن به جهت خلاصه بودن کتاب شماره بعضی از فصل‌ها و عکس‌ها با نسخه اصلی مطابقت ندارد.

کتاب ارتودنسی نامرئی

فصل 1: پروتکل‌های درمانی (®CA) Clear Aligner

فصل 2: پیچ‌های CA® vector برای Expansion

فصل 3:Clear Aligner Power Grips

فصل 4: پلایرهای ®CA و  CA® Activation

فصل 5: CA® Clear Aligner زیبایی 3_3 درمان بستن فضا

فصل 6:®CA استتیک 3_.3 درمان کراودینگ: اکسپنشن و استریپینگ

فصل 7: درمان حرفه ای ®CA، درمان 7-7

فصل 8: درمان CA® Clear Aligner در Preprosthetic

فصل 9: CA® Clear Aligner پس از اتمام درمان با دستگاه‌های ثابت

فصل 10: دستورالعمل‌های بیمار

فصل 11: دستورالعمل‌های پزشک

جستجوی مرتبط : ارتودنسی -نامرئی |

سایر کتابهای مرتبط

محصولاتی که کاربران دیگر خریده اند

پرفروش های دندانپزشکی/مرجع