آخرین بروزرسانی چهارشنبه 1403/02/05
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. پرستاری و مامایی
  3. پرستاری
  4. طرح های مراقبتی روان پرستاری فورتیناش
دارای 15% تخفیف

طرح های مراقبتی روان پرستاری فورتیناش

کد کتاب 102726
تعداد صفحه
616
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1399
شابک
9789649873404
قطع
وزیری
مترجم
دکتر محمد آقاجانی
نوبت چاپ
دوم
نویسنده
کاترین م. فورتیناش

خرید کتاب طرح های مراقبتی روان پرستاری فورتیناش با 15 درصد تخفیف

کتاب طرح‌های مراقبتی روان‌پرستاری فورتیناش

هدف اصلی این کتاب، راهنمایی و تعلیم پرستاران در ارائه مراقبت‌های کیفی مناسب و حرفه ای به بیماران روانی در تمام مراکز از طریق پاسخگویی به نیازهای روانی-اجتماعی بیماران مبتلا به اختلالات روانی می‌باشد و مشکلات روحی-روانی‌شان را نیز مرتفع سازد. علاوه بر این به مددجو تا رسیدن به بالاترین سطح ممکن از تمامیت روانی-اجتماعی و حفظ آن یاری رساند. تئوری و عمل برای کمک به مددجو به منظور فائق آمدن بر چالش‌های مداومی که در سیستم ناپایدار ارائه خدمات بهداشتی وجود دارند، در هم ادغام می‌شوند.

کتاب طرح‌های مراقبتی روان‌پرستاری فورتیناش

کتاب حاضر از جامع‌ترین و به روزترین کتب در زمینه برنامه‌های مراقبتی برای اختلالات روانی می‌باشد که دربرگیرنده اطلاعات پژوهشی و مداخلات علمی جدید در حوزه سلامت روحی-روانی در پرستاری و روان‌پزشکی بر پایه و اساس علمی محکم از نظر محتوا و ساختار است و تلاش کرده تا اکتشافات جدید در بیولوژی و تکنولوژی را با هنر پرستاری در هم ادغام کند.
به منظور انجام هر چه به بیشتر متن از حوزه ها و استانداردهای روان‌پزشکی و عملکرد پرستاری بهداشت روان منطبق بر مجامع بین‌المللی معتبر چون NANDA ،ANA ، DSMIV  NOC ،NIC استفاده شده که می‌تواند عملکرد پرستاران و دانشجویان را بهبود بخشد و بسیاری از پیچیدگی‌های کار بالینی در مواجهه با بیماران و مددجویان را روشن سازد.
این کتاب نیازها و مشکلات مددجو را در زمینه‌های گوناگون روان‌شناختی، بیولوژیکی، معنوی، فرهنگی، تکاملی، جنس، خانوادگی، اجتماعی، کاری و ارتباطی را مورد توجه قرار می‌دهد و انواع مداخلات و درمان‌های محیطی، روانی-اجتماعی، گروه‌درمانی، خانواده‌درمانی، شناختی-رفتاری، دارویی و غیره را مورد بحث قرار می‌دهد و بیش از همه نقطه قوت آن برنامه‌های مراقبتی جامع برای مددجویان و خانواده آن‌ها می‌باشد.
این کتاب به عنوان منبعی بسیار ارزشمند و سهل الوصول برای دانشجویان پرستاری جهت دروس روان‌پرستاری و بهداشت روان و شرکت در آزمون‌های کارشناسی ارشد‌، استخدامی و پرستاران مشاغل در بخش‌های روانپزشکی است. در عین حال برای روانپزشکان، روانشناسان بالینی، مددکاران اجتماعی و به طور کلی برای همه کسانی که برای مددجویان روانی، خدماتی را ارائه می‌دهند مفید و آموزنده است و مطمئنا می‌تواند مهارت‌های حرفه‌ای و موفقیت در آزمون‌ها را ارتقا بخشد و قبولی در آزمون‌های استاندارد روان‌پرستاری را تضمین نماید.

کتاب طرح‌های مراقبتی روان‌پرستاری فورتیناش

فصل 1: فرایند پرستاری
فصل 2: اضطراب و اختلالات مرتبط
فصل 3: اختلالات خلقی
فصل 4: اسکیزوفرنی و سایر اختلالات سایکوتیک
فصل 5: اختلالات انطباقی
فصل 6: اختلالات شخصیت
فصل 7: اختلالات شیرخوارگی، کودکی و نوجوانی
فصل 8: اختلالات شناختی: دلیریوم، دمانس و اختلالات فراموشی
فصل 9: اختلالات مرتبط با مواد
فصل 10: اختلالات خوردن
فصل 11: اختلالات جنسی و هویت جنسی

جستجوی مرتبط : روان پرستاری - فورتیناش |

سایر کتابهای مرتبط

محصولاتی که کاربران دیگر خریده اند

پرفروش های پرستاری و مامایی/پرستاری

15%
کد کتاب : 105167

انتشارات Lippincott Williams

2,470,000 تومان2,099,500 تومان
20%
کد کتاب : 100342

انتشارات بشری

690,000 تومان552,000 تومان