آخرین بروزرسانی چهارشنبه 1403/02/05
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. پیراپزشکی
  3. رادیولوژی/ پرتونگاری
  4. اطلس جیبی اکوکاردیوگرافی
دارای 20% تخفیف

اطلس جیبی اکوکاردیوگرافی

کد کتاب 101613

کتاب اطلس جیبی اکوکاردیوگرافی

ویراستار: دکتر نسیم طالبی آذر

تعداد صفحه
240
چاپ
رنگی
زبان
فارسی
سال نشر
1396
شابک
9786004242622
قطع
رقعی
مترجم
دکتر بابک چوبی انزلی - دکتر مریم بحرینی
نوبت چاپ
اول
نویسنده
رالف دولیوا - توماس بومکه

خرید کتاب اطلس جیبی اکوکاردیوگرافی با 20 درصد تخفیف

کتاب اطلس جیبی اکوکاردیوگرافی

اکوکاردیوگرافی داپلر رنگی، نقطه شاخصی در کاردیوگرافی تشخیصی کنونی است و به وسیله ارائه داده‌ها و اطلاعات کاربردی غنی درباره تغییرات مورفولوژی باعث تسهیل درمان هدفمند بیماری‌ها می‌شود. با این حال به دلیل اندازه کوچک پنجره‌های صوتی و همین‌طور تعداد گیج‌کننده صفحات تصویربرداری که از قلب عبور می‌کنند، آموختن نحوه استفاده از این ابزار جذاب پیچیده است. هدف از نوشتن این راهنمای اکو، آن است که چنین آموزشی بیش از پیش در دسترس مبتدیان قرار گیرد.

 

یادآوری مهم: پزشکی‌، علمی است که همواره در حال تغییر است و توسعه مداومی را تجربه می‌کند. تحقیقات و آزمایش‌های بالینی همواره در حال بسط دانش ما، به خصوص دانش ما از درمان و دارورمانی‌های مناسب هستند. از این به بعد هرجا که دوز یا کاربردی در این کتاب ذکر می‌شود خوانندگان می‌توان مطمئن باشند که مؤلفین، ویراستاران و ناشران این کتاب تمام تلاس خود را کرده‌اند تا مطمئن شوند که این مرجع‌ها بر دانش روز زمان تولید این کتاب منطبق است.

با این وجود، این گفته به معنای هیچ نوع تضمین یا مسئولیتی از جانب ناشرین در رابطه با دستورات دوز و شکل کاربردی اظهار شده در این کتاب نیست. از کلیه کاربران تقاضا داریم تا کتابچه‌های تولیدکننده‌های همراه دارورا با دقت بررسی و چک کنند و در صورت لزوم با یک پزشک یا متخصص مشورت کنند چون شاید زمان‌بندی دوز ذکر شده است در اینجا یا منع استعمال‌های اظهار شده تولیدکننده‌ها با عبارت‌های ذکر شده در کتاب متفاوت باشد. انجام این بررسی به ویژه در داروهایی که به ندرت استفاده میشوند یا به تازگی به بازار عرضه شده‌اند اهمیت دارد. استفاده از همه زمان‌بندی‌های دوز یا هر نوعی از کاربرد آن‌ها کاملا با ریسک و مسئولیت خود کاربر خواهد بود. برخی نام‌ها، طراحی‌های ثبت شده مورد ارجاع در این کتاب در حقیقت نشان‌های تجاری ثبت شده یا نام‌های اختصاصی هستند اگرچه همیشه در این کتاب شاهد درج یک ارجاع خاص نیستیم. بنابراین پدیدار شدن یک نام بدون طراحی یا نام اختصاصی نباید به این صورت تفسیر شود که ناشر آن نام را یک حوزه عمومی تلقی می‌کند.

کتاب اطلس جیبی اکوکاردیوگرافی

معاینه بالینی

تصویربرداری و پوزیشن بیمار

دید محور بلند پارااسترنال

دید محور کوتاه پارااسترنال

پنجره‌های آپیکال

پنجره سوپراسترنال

ساب کوستال ویندو

حالت M و اکوکاردیوگرافی داپلر

اکوکاردیوگرافی حالت M

اکوکاردیوگرافی داپلر

ناهنجاری قلبی

بیماری دریچه‌ای قلب

بیماری کرونری قلب

کاردیومیوپاتی

دریچه‌های مصنوعی

کاردیت

نقص‌های دیواره‌ای

بیماری‌های هایپرتانسیو قلب

توده‌های قلب

سایر کتابهای مرتبط

20%
520,000 تومان416,000 تومان
20%
کد کتاب : 105267

انتشارات آرتین طب

150,000 تومان120,000 تومان

پرفروش های پیراپزشکی/رادیولوژی/ پرتونگاری