آخرین بروزرسانی سه شنبه 1403/01/28

نمایشگاه بین المللی کتاب پزشکی تهران امسال در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد. همه ساله با فرارسیدن ماه اردیبهشت، شور و وصفی بی نظیر در جامعه فرهنگی کشور رخ می دهد. دو سالی است که به دلیل همه گیری ویروس کرونا امکان برگزاری حضوری نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران مانند سابق نبود. اما امسال با واکسیناسیون همگانی کرونا تصمیم بر این گرفته شده است که نمایشگاه کتاب از بیست و یکم تا سی و یکم اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی برگزار گردد. البته برگزاری این نمایشگاه منوط به رعایت پروتکل ها، موازین و شیوه نامه های  بهداشتی  از طرف برگزار کنندگان و بازدیدکنندگان می باشد.

 

نمایشگاه کتاب پزشکی

 

وب سایت جعفری نوین ، با در نظرگرفتن تخفیف های ویژه ، بدون نیاز به حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب ، می توانید به راحتی کتاب های خود را به صورت اینترنتی با تخفیف نمایشگاه خرید کنید


تجربه موفق برپایی نمایشگاه کتاب به صورت مجازی به خصوص در حوزه فروش در سال گذشته، مسئولین را بر آن داشت که برپایی نمایشگاه مجازی را نیز در راس کار خود قرار دهند. بدین ترتیب برپایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به هر دو صورت حضوری و مجازی انجام می گردد. ناشرانی که تمایل به حضور فیزیکی در نمایشگاه را ندارند، می توانند، به صورت مجازی شرکت نمایند. 
گفتنی است که نمایشگاه کتاب پزشکی در وب سایت جعفری نوین هم برگزار خواهد شد طوری که بیشترین تخفیف شامل حال شما خواهد شد. برپایی نمایشگاه مجازی در کنار نمایشگاه حضوری دارای این مزیت است که شاهد شلوغی و ازدحام کمتر در نمایشگاه خواهیم بود. لازم به ذکر است که علی رغم صحبت هایی که برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در شهر آفتاب شده بود، امسال نمایشگاه در مصلی امام خمینی برگزار شده و از سال های آتی شاهد برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب خواهیم بود. 
 

عرضه کتاب های تخصصی پزشکی در نمایشگاه بین المللی کتاب
نمایشگاه بین المللی کتاب پزشکی فرصتی است، برای تهیه انواع کتاب های تخصصی پزشکی و دارویی که پیش روی دانشجویان رشته پزشکی، پزشکان، پرستاران و افراد شاغل در حوزه پزشکی قرار دارد. از آن جا که تمامی ناشران برتر در حوزه پزشکی در این نمایشگاه شرکت می کنند، هر کتاب تخصصی پزشکی به راحتی در نمایشگاه یافت می شود. کتاب های عرضه شده در نمایشگاه بین المللی در حوزه های مختلف پزشکی، پیراپزشکی، طب سنتی، پرستاری، مامایی، دارویی و سلامت خواهند بود.
 از طرفی ناشران در نمایشگاه بین المللی از تازه های نشر خود نیز رونمایی می کنند. بدین ترتیب متقاضیان کتاب های به روز پزشکی می توانند، در کوتاه ترین زمان ممکن به این کتاب ها دسترسی پیدا کنند. نمایشگاه بین المللی کتاب پزشکی فرصتی طلایی برای دانشجویان علوم پزشکی و دارویی است که تا با تهیه کتاب های به روز و تخصصی پزشکی، معلومات خود را افزایش دهند. این موضوع به صورت مستقیم در ارتقای سطح دانش دانشجویان و جامعه پزشکی اثرگذار خواهد بود. همچنین دانشجویان می توانند، علاوه بر آشنایی با تازه های نشر در حوزه پزشکی، کتاب های درسی مورد نیاز ترم های آینده خود را نیز با قیمت بسیار مناسب تر خریداری نمایند.   
 
نمایشگاه بین المللی کتاب پزشکی مصلی
نمایشگاه بین المللی کتاب پزشکی ارتباط بهتر دانشجویان با صنعت دارویی و پزشکی
بسیاری از محققان عقیده دارند، دروس دانشگاهی و به طور کلی دانشگاه نتوانسته است، ارتباط موثری با صنعت برقرار نمایند و هر کدام در مسیر جداگانه ای در حرکت هستند.  نمایشگاه بین المللی کتاب پزشکی راهکاری برای تقویت ارتباط بین دانشگاه و صنعت دارویی و پزشکی کشور است. این نمایشگاه با عرضه انواع کتاب های تخصصی مرتبط با صنایع پزشکی و دارویی کشور، زمینه ارتباط تنگاتنگ محققان، دانشگاهیان و صنعتگران را فراهم می آورد. دانشگاهیان و محققان با شرکت در نمایشگاه کتاب پزشکی با فناوری ها و دانش جدید در زمینه صنعت دارویی و پزشکی آشنا شده و از این فناوری ها در کارهای تحقیقی  و مدارج علمی خود استفاده می کنند.    
 
یکی دیگر از دلایلی که باعث استقبال گسترده از نمایشگاه بین المللی کتاب پزشکی می شود، تخفیف هایی است که در سایر فصول سال و حتی در نمایشگاه دائمی کتاب نیز نظیر آن مشاهده نمی شود. ناشران حوزه پزشکی برای ارتباط موثر با خریداران کتاب ها، تخفیف های خوبی در نظر می گیرند. بسیاری از مراکز نیز بن های خرید کتاب را برای ترغیب مشتریان به خرید در نظر گرفته اند. بدین ترتیب دانشجویان توان مالی خریداری بسیاری از این کتاب ها را خواهند داشت. به طوری که بسیاری از آنها، این فرصت را که فقط یک بار در سال رخ می دهد، غنیمت می شمارند. آنها از شهرهای دور و نزدیک و از سراسر کشور برای خرید کتاب های پزشکی به سمت نمایشگاه بین المللی روانه می شوند.
مجموعه ما نیز با احترام به جامعه فرهنگی، دانشجویی و پزشکی کشور، کتاب های پزشکی را با تخفیف عالی و بی نظیر در نمایشگاه عرضه می نماید. ارتقای سطح علمی و فرهنگی جامعه پزشکی کشور و کمک به اقتصاد صنعت چاپ و نشر، از اهداف اصلی این مرکز می باشد. امیدواریم گامی کوچک در راه شکوفایی استعداد های جامعه پزشکی کشور برداشته باشیم. منتظر حضور گرم شما عزیزان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هستیم.    
 

 

برای خرید کتاب های پزشکی همه کتاب ها را می توانید از این لیست مشاهده کنید

 

کتاب های مرتبط 

خرید کتاب جراحی شوارتز

 اصول جراحی شوارتز 2019

نمایشگاه بین الملی کتاب پزشکی