آخرین بروزرسانی دوشنبه 1403/02/17

 

وجود کتاب و خواندن آن در یک جامعه در واقع به منزلهٔ تنفس مصنوعی به زندگی می ماند. احیایی دوباره برای زندگی است. اما برخی کتاب ها مانند کتاب پزشکی و یا کتاب استعداد تحصیلی برای دانستنی های روزمره و کمک به سبک زندگی و یادگیری بیشتر در حوزهٔ تحصیل مورد نیاز هستند. بنابراین وجود انتشاراتی که بتواند این دسته از کتب را به صورت تخصصی منتشر کند، ضروری است. انتشارات جعفری نوین با سابقهٔ طولانی مدت در حوزهٔ انتشار کتاب پزشکی و استعداد تحصیلی توانسته جایگاه ویژه ایی را در بازار خرید و فروش مجموعه کتب ذکر شده پیدا کند. اما چگونگی تهیه کتاب های مجلد شده با این انتشاراتی و خرید کتاب پزشکی در تهران و سایر مجموعه ها را در ادامه بررسی می کنیم.

 

خرید کتاب پزشکی با عنوان ها ی برجسته:

در دنیا کتاب های متنوعی درباره علم پزشکی نوشته می شوند، که حاصل اندیشه و تجربهٔ پزشکان و متخصصان حرفه ایی هستند. کتاب های معروفی که در دنیا به زبان های مختلف منتشر می شوند و در ایران به زبان اصیل فارسی ترجمه شده اند تا برای مخاطبان فارسی زبان در دسترس باشند. این کتاب ها را در کتاب فروشی های بزرگ می توان تهیه نمود. بزرگ ترین مرکزی که به صورت حرفه ایی مجموعه کتاب های پزشکی را عرضه می کند، مرکز کتاب پزشکی در انقلاب است. تازه ترین کتاب های منتشر شده در دنیای پزشکی را می توان در این مرکز پیدا کرد. همچنین برای افرادی که دسترسی مستقیم را خرید حضوری از کتابفروشی ندارند، امکان خرید کتاب به صورت آنلاین برایشان وجود دارد.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی انتشارات جعفری نوین می توانید سبد خرید کتاب تان را از تازه های دنیای پزشکی پر کنید. کتاب هایی که توسط برجسته ترین پزشکان و متخصصان در حوزه های مختلف پزشکی از طب سنتی و بالینی و روانشناسی گرفته تا کتاب های پزشکی با مضمون کالبد شناسی و دروس تخصص پزشکی همگی در این انتشارات وجود دارند. البته خرید از این مرکز تخصصی ویژه کتاب پزشکی دارای مزایایی نیز است؛ اینکه همراه با تخفیفات ویژه ایی است که مخاطبان و کاربران می توانند از این تخفیف ها بهره ببرند.

(تصویر 2)

انتشار کتاب پزشکی و تخصصی با بالاترین کیفیت:

مراکز علوم پزشکی بزرگ از طریق این انتشارات می توانند جهت انتشار مقالات و کتب تخصصی خود اقدام نمایند. کمتر کتاب فروشی و انتشاراتی وجود دارد که منبع جامع و مجهزی برای مراکز علوم پزشکی باشد. اما انتشارات جعفری نوین توانسته توجه و اعتماد کامل این مراکز را جلب کند. توجه به جزییات و حفظ و نشر آثار پزشکی در بالاترین سطح استاندارد از جمله دلایلی است که این انتشارات را به تخصصی ترین انتشارات در حوزهٔ پزشکی بدل کرده است. تفاوت در کیفیت مهم ترین عاملی است که می تواند در حوزهٔ انتشار کتاب به چشم بیاید. برای مثال طراحی جلد، نحوهٔ فروش و عرضهٔ کتاب به بازار، نحوهٔ جذب مخاطبان و سایر عواملی که همگی موجب بالا رفتن کیفیت انتشار کتاب می شود.

بعد از انتشار یک کتاب پزشکی یکی از موارد مهمی که در معرفی هر چه بهتر آن به بازار دخالت دارد، انتشارات است. مشتری ایی که برای خرید کتاب های تخصصی به مراکز خرید کتاب مراجعه می کند، انتظار دارد انتشارات کتاب را به خوبی معرفی کند تا ضمن مطمئن شدن از معتبر بودن کتاب اطلاعاتی کافی را از نویسنده و موضوع کتاب دریافت نماید. پس انتشاراتی که دارای اعتبار و سابقهٔ درخشانی است بدون شک گزینهٔ مناسبی برای نشر کتاب های تخصصی می باشد.

 

عرضهٔ روزانهٔ جدیدترین کتاب پزشکی و استعداد تحصیلی:

کتاب هایی که واقعاً نیاز است تا به صورت بروز منتشر شوند معدودند. از جملهٔ آن ها می توان به کتاب پزشکی و کتاب استعداد تحصیلی اشاره نمود. در کتاب های منتشر شده که روزانه از سوی انتشارات تخصصی این دسته از کتاب ها چاپ می شوند، آخرین موارد و نکات پزشکی درج شده است. حتی کتاب هایی که مرجع هستند از سوی حرفه ایی ترین متخصصان ترجمه شده اند و در مرکز کتاب فروشی موجودند. هم چنین در فروشگاه آنلاین خرید کتاب کلکسیونی کامل از بهترین و معروف ترین کتب پزشکی ایران و جهان موجودند. کتاب های مرجعی که حتماً برای اهالی جامعه پزشکی مورد نیاز هستند.

دستهٔ بعدی که کتاب های استعداد تحصیلی هستند برای دانش آموزان و دانشجویان در تمام مقاطع منتشر و عرضه می شوند. تمامی نکات کلیدی برای حل تست های مختلف و همچنین بروز ترین اطلاعات دربارهٔ کتاب های تحصیلی تمامی رشته های از سوی انتشارات جعفری نوین ارائه می گردند. بدون شک دانش آموزان و دانشجویان به دنبال منبعی موثق برای خرید کتب استعداد تحصیلی هستند که ما مرکز خرید کتاب و هم چنین فروشگاه اینترنتی خرید کتاب جعفری را پیشنهاد می کنیم.

 

کتاب های تخصصی مورد استفاده برای پزشکان و اهالی پزشکی:

پزشکان و افرادی که در حوزهٔ تخصص پزشکی تحصیل و یا کار می کنند، همیشه با وسواس خاصی کتاب های پزشکی را انتخاب می نمایند. چرا که این کتاب ها باید دارای منبع معتبر، نویسندهٔ متخصص و هم چنین انتشارات قوی باشد. مورد بعدی که برای اهالی پزشکی در خرید کتاب پزشکی از یک کتابفروشی اهمیت دارد، این است که کتاب فروشی مرجعی کامل باشد. یعنی تمامی کتاب های انتشار شده را به صورت کامل داشته باشد. مرکز خرید کتاب و انتشارات جعفری نوین نیز تمام سعی خود را در راستای عرضهٔ کامل ترین اجلاد از کتاب های مختلف پزشکی کرده است. که در راستای تحقق این هدف نیز موفق بوده است.

برای اینکه از این موضوع اطمینان پیدا کنید حتماً سری به فروشگاه اینترنتی این انتشاراتی بزنید. حتی پزشکان و اهالی جامعهٔ پزشکی که دسترسی به خرید حضوری از این مرکز بزرگ تخصصی را نداشته باشند می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی خرید کتاب این انتشارات بهترین کتاب های تخصصی را خریداری نمایند. همچنین این روش برای افرادی که می خواهند هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی کنند بصرفه تر است. چرا که با یک کلیک ساده می توانند مجموعه ایی کامل از سری کتاب های پزشکی را خریداری نمایند.

 

در ادامه بخوانید 

 

 

 

کلمات کلیدی: کتاب پزشکی-کتاب استعداد تحصیلی-مرکز کتاب پزشکی در انقلاب-خرید کتاب پزشکی در تهران