آخرین بروزرسانی پنچشنبه 1403/02/06
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. علوم پزشکی
  3. روانپزشکی
  4. تغییر هیجان از طریق هیجان (راهنمای متخصصان)
دارای 5% تخفیف

تغییر هیجان از طریق هیجان (راهنمای متخصصان)

کد کتاب 188513

راهنمای متخصصان

تعداد صفحه
416
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1401
شابک
9786227664713
قطع
وزیری
مترجم
دکتر ساناز جوکار - دکتر سید رضا الوانی - دکتر زهرا زنجانی
نوبت چاپ
اول
نویسنده
لزگی گرینبرگ

خرید کتاب تغییر هیجان از طریق هیجان (راهنمای متخصصان) با 5 درصد تخفیف

کتاب تغییر هیجان از طریق هیجان (راهنمای متخصصان)

این کتاب به سه بخش تقسیم شده است: بخش اول، درک اصول بنیادین (فصول 1-4)، بخش دوم، دستیابی به هیجان (فصول 5-8)، و بخش سوم، رها کردن هیجان (فصول 9-12).

بخش اول، برای رویکرد مبتنی بر هیجان چارچوب مفهومی و پژوهشی ارائه می‌کند که به نوعی شیوه‌ای فرانظری، فراتشحیصی و فرافرنگی در اجرای درمان است.

بخش دوم با فصل 5 شروع می‌شود که مهارت‌های اساسی برای دستیابی به هیجان و پردازش آن را معرفی می‌کند: هماهنگی همدلانه با عواطف. هماهنگی لحظه به لحظه با عواطف -فرآیند دست داشتن نبض هیجانی مراجع- از این مهارت سرچشمه می‌گیرد.

بخش سوم بر رها کردن هیجانات تمرکز دارد. فصل‌های این بخش، فرآیندها و مهارت‌های مورد نیاز برای تسهیل تعییر هیجان را مورد بحث قرار می‌دهند.

کتاب تغییر هیجان از طریق هیجان (راهنمای متخصصان)

مخاطبان موردنظر این کتاب کلیه مکاتب روان‌درمانی و دانشجویان تمامی رشته‌های مرتبط با آن‌ها هستند. دیدگاه‌های مطرح شده در اینجا برای سایر متخصصانی که با افراد دارای مشکلات هیجانی کار می‌کنند نیز آموزنده خواهد بود. در برنامه ‌های تحصیلات تکمیلی رشته‌های روانشناسی، روان‌پزشکی یا مددکاری اجتماعی نحوه پرداختن به هیجانات طی درمان به صراحت آموزش داده نشده است، در حالی که متخصصانی که در خط اول درمان کار می‌کنند هر روز با افراد دارای مشکلات هیجانی مواجه می‌شوند. هدف از تألیف این کتاب کمک به شما در پیدا کردن تصور واضحی در مورد پرداختن به هیجانات است و اینکه روش‌هایی برای انجام این کار در اختیار شما قرار داده شود.

علاوه بر توضیحات ارائه شده در هر فصل در مورد مراحل و مهارت‌های کلیدی مرتبط با تغییر هیجانات، توضیحاتی در مورد مراجعان و متن‌های برگزیده از جلسات درمانی واقعی ارائه شده است.

مدل‌های مختلف روان‌درمانی، دیدگاه‌های متفاوتی در مورد هیجانات -و پرداختن به آن‌ها- دارند، اما هدف همه رویکردهای درمانی کمک به افراد برای کاهش رنج هیجانی است. بسیاری از ویژگی‌های این رویکردهای متنوع مشابه هستند، اما اغلب ممکن است به دلیل سیستم‌های زبانی مختلف‌شان بیشتر از آنچه واقعا تفاوت دارند، متفاوت دیده شوند.

این کتاب بر روش‌های متمرکز دارد که از طریق کمک به مبتلایان به انواع اختلالات برای دستیابی به هیجانات ناسازگارانه دردناک و سپس رها کردن این هیجانات با دستیابی به احساسات جدید و سازگارانه، تغییر هیجانات را تسهیل می‌کند. شما تا زمانی که به یک مکان نرسیده باشید نمی‌توانید آن را ترک کنید، بنابریان، برای تغییر یک هیجان، باید ابتدا آن را احساس کنید. تمرکز روی روش‌هایی برای دستیابی به احساسات و تغییر احساسات است. راه اصلی مدیریت هیجان، تغییر دادن هیجان در سطح تولید آن است نه کنترل هیجان ناکارآمد قبلا ایجاد شده.

کتاب تغییر هیجان از طریق هیجان (راهنمای متخصصان)

بخش 1: درک اصول بنیادی

بخش 2: دستیابی به هیجان

بخش 3: رها کردن هیجان

نگاهی به آینده

جستجوی مرتبط : هیجان |

سایر کتابهای مرتبط

5%
کد کتاب : 188335

انتشارات ابن سینا

90,000 تومان85,500 تومان

پرفروش های علوم پزشکی/روانپزشکی