آخرین بروزرسانی چهارشنبه 1403/02/05
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. دندانپزشکی
  3. درسنامه دندان پزشکی پروگنوز بیوشیمی 1403
دارای 20% تخفیف

درسنامه دندان پزشکی پروگنوز بیوشیمی 1403

کد کتاب 188563
تعداد صفحه
170
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1403
قطع
رحلی
نوبت چاپ
اول
نویسنده
دکتر علی تهرانی فرد

خرید کتاب درسنامه دندان پزشکی پروگنوز بیوشیمی 1403 با 20 درصد تخفیف

 

پروگنوز، مجموعه کتبی که به قلم رتبه برترهای آزمو‌ن‌های اخیر، دانشجوهای باسواد و زیر نظر بهترین اساتید علوم پایه‌ی کشور تالیف شده.

کتاب حاضر یکی از سری درسنامه‌های پروگنوز است که برای تالیف و تدوین‌شون کلی فکر و مشورت شده تا برای داوطلب آزمون علوم پایه مناسب باشه.

این مجموعه کتب هدف‌شون جمع‌بندی مطالب به شیوه نموداری و الگوریتمی و جدولی و دسته بندی شده‌ست، تا ذهنت از خواندن پاراگراف‌های طولانی خسته و گمراه نشه. البته سعی شده این کار به خلاصه ترین و درعین حال به کامل‌ترین و قابل فهم‌ترین شکل ممکن انجام بشه.

باتوجه به هر کتاب این سبک می‌تونه متفاوت باشه.، اما هدف این بوده قالب کتاب‌ها با شیوه‌ی یادگیری و آرشیو مغز که بر اساس طرح شبکه مغزی است تنظیم بشه تا مطالب در کنار هم و در کمترین زمان به یادسپاری و یادآوری بشن.

بخش دیگر کتاب، تست‌های منتخب از آزمون‌های اخیره تا ردپای طراح رو دنبال کنی و با پاسخ‌هایی که بر اساس آخرین رفرنس‌های اعلام شده‌ی سوی وزارت بهداشت، نوشته شدن خیالت از پاسخ تشریحی راحت بشه. ضمن این که با این کار پاسخ‌ها سلیقه‌‌ای نوشته نمی‌شن و کاملا بر اساس رفرنس هستند.

پاسخ‌های تشریحی این کتاب‌ها تا جایی که نیاز بوده کامله کامله، یعنی حتی اگر نخواستی یا نتونستی نمودارها رو بخونی و طرفدار خوندن کمترین تست در کمترین زمان با کامل‌ترن پاسخی، این سوالات برای همین گلچین شدن و کفایت می کنن.

و بخش بعدی، سؤالات تثبیتی هستن که صرفا کلید صحیح براشون نوشته شده و بدون پاسخ تشریحی هستن. این سؤالات جنبه‌ی پرسش انتهای درس رو دارن؛ چون برای فهمیدن علت درستی هر گزینه باید به سؤالات منتخب با نمودارها رجوع کنی؛ این کار در بازآوری مطالب به مغز کمک می کنه.

جستجوی مرتبط : پروگنوز بیوشیمی 1403 |

سایر کتابهای مرتبط

پرفروش های دندانپزشکی