آخرین بروزرسانی شنبه 1403/02/01
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. روانشناسی
  3. روانشناسی جنسی
  4. کارکرد ارگاسم روان شناسی در عمق
دارای 2% تخفیف

کارکرد ارگاسم روان شناسی در عمق

کد کتاب 108151

کشف انرژی اُرگُن

تعداد صفحه
280
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1401
شابک
9647537417
قطع
وزیری
مترجم
استپان سیمونیان
نوبت چاپ
سوم
نویسنده
ویلهلم رایش

خرید کتاب کارکرد ارگاسم روان شناسی در عمق با 2 درصد تخفیف

کتاب کارکرد ارگاسم روان‌شناسی در عمق

کتاب حاضر یکی از نوشته‌های رایش در سال ۱۹۴۰ است. این کتاب مانند سایر تألیفات او نمایانگر سیر تکاملی فکر نویسنده است. این اثر نتیجه و چکیده تحقیقات و تبعات قبلی رایش است که به صورت چندین کتاب و مقاله نوشته و منتشر شده‌اند. رایش کتاب‌ها و مقالات بسیار دیگری نیز پس از تألیف کتاب حاضر، تألیف و منتشر کرده است.
در کتاب حاضر، رایش سعی کرده سیر تکاملی افکار خود را توضیح دهد. با وجود این، درک بخش‌هایی از این کتاب برای افراد غیر متخصص و افرادی که به نظریه روان تحلیلگری آشنا نیستند، دشوار خواهد بود. از همین رو، هر جا که ضرورت دیدم، به مقدار توانایی خود برای روشن‌تر شدن مطالب، از طریق افزودن پاورقی به توضیح و تحلیل مطالب پرداخته‌ام. همۀ تأکیدها در متن کتاب، از آن رایش است.
به دلایلی که خود رایش در این کتاب عنوان کرده است، بسیاری از نظریه ها و عقاید وی در محافل روان پزشکی آمریکا مورد استقبال قرار نگرفته‌اند. تنها اثر او که گهگاه در مدارس روان تحلیلگری آمریکا مورد بحث قرار می‌گیرد، فصلهای اول و دوم کتاب وی درباره تحلیل منش (کاراکتر آنالیز) است.
عدم استقبال از نوشته‌های رایش لزوماً نمایانگر نادرستی نظریات او نیست، بلکه می‌تواند منعکس کننده عدم علاقه و ناتوانی متخصصان این رشته به درک نظریات وی باشد. کتاب حاضر در سال ۱۹۴۰ به رشته تحریر درآمده و بعضی از نظریات رایش که در آن زمان مردود دانسته می‌شد، اکنون مقبول واقع شده و رایج گشته است. از این رو احتمال میرود در دهه‌ها و شاید قرن‌های آینده، نظریات وی بهتر مفهوم گردد و مورد استقبال واقع شود.

کتاب کارکرد ارگاسم روان‌شناسی در عمق

فصل 1: زیست‌شناسی و دانش مسائل جنسی قبل از فروید
فصل 2: پیر جینت
فصل 3: گسستگی‌ها در روان‌سناسی و نظریه جنسیت
فصل 4: تکوین و رشد نظریه ارگاسم
فصل 5: توسعه روش تحلیل منش
فصل 6: تغییر و تحولی نارسا در جهت ادغام علم زیست‌شناسی در رشته روان‌تحلیلگری
فصل 7: ورود به حیطه زیست‌شناسی
فصل 8: عکس‌العمل ارگاسم و فن تحلیل منش و درمان نباتی
فصل 9: از روان‌تحلیلگری تا تولید حیات

پرفروش های روانشناسی/روانشناسی جنسی