آخرین بروزرسانی پنچشنبه 1403/02/06
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. دندانپزشکی
  3. مرجع
  4. روش های کلینیکی و لابراتواری پروتزهای متکی بر ایمپلنت
دارای 8% تخفیف

روش های کلینیکی و لابراتواری پروتزهای متکی بر ایمپلنت

کد کتاب 106827
تعداد صفحه
119
چاپ
رنگی
زبان
فارسی
سال نشر
1394
شابک
9786007562871
قطع
رحلی
مترجم
دکتر سمیه الهیاری - صبا موسوی
نوبت چاپ
اول
نویسنده
پاتریک‌جی. استیونز - ادوارد‌‌ جی. فردریکسون -مائوریک‌ ال. گرس

خرید کتاب روش های کلینیکی و لابراتواری پروتزهای متکی بر ایمپلنت با 8 درصد تخفیف

کتاب روش‌های کلینیکی و لابراتواری پروتزهای متکی بر ایمپلنت

کلیت این کتاب در ارائه روش‌های کلینیکی در کنار روش‌های لابراتواری آن را به عنوان گزینه‌ای عالی برای مطالعه دندانپزشکان و تکنسین‌های پروتز و دانشجویان هر دو رشته مطرح می‌کند و تاکید عمده نویسندگان بر ارائه روش‌های عملی صرف نظر از نوع ایمپلنت و قطعات آن است. قبل از مطالعه کتاب بهتر است ابتدا اطلاعات مقدماتی مربوط به شناخت قطعات و مفاهیم مربوط به ایمپلنت را از کتاب‌های موجود در این زمینه کسب کرده و سپس برای دریافت مراحل گام به گام کلینیکی و لابراتواری انواع پروتزهای متکی بر ایمپلنت از کتاب حاضر استفاده نمایید.

کتاب روش‌های کلینیکی و لابراتواری پروتزهای متکی بر ایمپلنت

دندانپزشکی معاصر عرصه ظهور درمان‌های جدید و بهبود روش‌های قدیمی است، در این بین برخی تکنیک‌ها بدون تغیر مانده و برخی دستخوش تحول شده‌اند، دنیای ایمپلنت‌ها نیز از این امر مستثنی نیست با این تفاوت که هر روز شاهد حضور انواع جدیدتری ار محصولات ایمپلنت هستیم که نحوه کاربرد آن‌ها برای دندانپزشکان و کارشناسان ساخت پروتز چالش برانگیز  می‌نماید، برای رهایی از این سردرگمی کافی است به اصول اولیه و منطق علمی درمان‌های پروتز متکی بر ایمپلنت مسلط شد و سپس از انواع ایمپلنت‌های جدید با توجه به دستورات شرکت سازنده و شرایط بیمار استفاده شود.

ترجمه کتاب حاضر گام کوچکی در راستای نیل به این اهداف است چرا که اولا نبود یک کتاب عملی و کاربردی جامع که در بردارنده همه درمان‌های پروتز باشد کاملا محسوس بود، ثانیا کتب ترجمه شده در حوزه درمان‌های ایمپلنت یا صرفا تئوری بوده و یا به بخشی از جنبه‌های درمانی پرداخته‌اند. جامعیت این کتاب در ارائه روش‌های کلینیکی در کنار روش‌های لابراتواری آن را به عنوان گزینه‌ای عالی برای مطالعه دندانپزشکان و تکنسن‌های پروتز و دانشجویان هر دو رشته مطرح می‌کند و با اینکه امروز برخی قطعات ایمپلنتی مورد استفاده در کتاب موجود نیستند اما تاکید عمده نویسندگان بر ارائه روش‌های عملی ار نوع ایمپلنت و قطعات آن است.

توصیه به خوانندگان محترم به خصوص دانشجویان این است که ابتدا اطلاعات مقدماتی مربوط به شناخت قطعات و مفاهیم مربوط به ایمپلنت را از کتاب‌های موجود در این زمینه کسب کرده و سپس برای دریافت مراحل گام به گام کلینیکی و لابراتواری انواع پروتزهای متکی بر ایمپلنت از کتاب حاضر استفاده نمایند.

کتاب روش‌های کلینیکی و لابراتواری پروتزهای متکی بر ایمپلنت

1 طرح درمان و انتخاب اجزا

2 مندیبل بی‌دندان: پردتز شابت

3 ماگزیلای بی‌دندان: پررتزهای ثابت

4 پروتزهای تک‌واحدی متکی بر ایمپلنت

5 پروتزهای متکی بر ایمپلنت: بی‌دندانی پارسیل

6 ادونچرهای متکی بر ایمپلنت

7 اباتمنت‌های سرامیکی

8 مشکلات، پیچیدگی‌ها و راه‌حل آن‌ها

سایر کتابهای مرتبط

پرفروش های دندانپزشکی/مرجع