آخرین بروزرسانی پنچشنبه 1403/02/06
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. زبان-اختصارات-اصطلاحات
  3. جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی
دارای 11% تخفیف

جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی

کد کتاب 106699
تعداد صفحه
778
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1402
شابک
9786004884662
قطع
وزیری
نوبت چاپ
اول
نویسنده
محمدحسن تقی زاده

خرید کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی با 11 درصد تخفیف

کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی

هنگامی که به موعد تست‌زنی در ایام مطالعه برای کنکور می‌رسید مهمترین چیزی که ذهن شما را مشغول می‌کند وجود یک بانک تست معتبر همراه با پاسخ‌های تشریحی است. در برخی از کتاب‌های تست موجود ممکن است از کلیدهای اولیه آزمون کارشناسی ارشد یا دکترای وزارت بهداشت استفاده کرده باشند. بنابراین همیشه موقعی که می‌خواهید پاسخ یک تست را مطالعه کنید ب این موضوع دقت کنید که آیا نویسنده از کلید نهایی آزمون استفاده کرده است یا از کلید اولیه آن.

طبیعی است ارائه پاسخ تشریحی با کیفیت و تحلیل شده بسیار کاربردی‌تر از پاسخ‌های کلیدی و یا تشریحی ساده هستند. لذا مزیت مهم کتاب تست جعبه سیاه این است که پاسخ‌های تشریحی این کتاب‌ها با وسواس و دقت زیادی نگاشته شده‌اند. از مزایای دیگر این کتاب می‌توان به جداول لغات در ابتدای هر بخش و متن اشاره کرد که ابتکاری از نویسنده بوده و در دفترچه سوالات کنکور وجود ندارد. این جداول برای کسانی که این کتاب را به عنوان منبع آموزشی مطالعه می‌کنند، بسیار کاربردی است.البته کسانی که فقط قصد سنچجش خود را دارند می‌توانند جداول لغات ابتدای متون را در نظر نگیرند و سپس اقدام به تست‌زنی نمایند.

یکی دیگر از مزیت های پاسخ‌‌های تشریحی کتاب های جعبه سیاه این است که سطح دشواری سوالات در این پاسخ‌ها مشخص شده است به طوری که داوطلب میتواند با مشاهده آیکون گرافیکی که بدین منظور طراحی شده است متوجه شود که این سوال در آزمون تا چه حد قابل پاسخگویی است.

کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی

همانگونه که می‌دانیم یکی از مهم‌ترین دروسی که در کنکور کارشناسی ارشد علوم پزشکی همیشه مورد بحث بوده است درس زبان است. از آنجایی که مواجهه درست با این درس نیازمند تعامل مناسب و اتخاذ راهبردی مشخص می‌باشد، داوطلب در مورد این آزمون ابتدا بایستی تیپ‌شناسی سوالات را انجام دهد. منظور از تیپ‌شناسی سوالات، آگاهی یافتن از کم و کیف سوالات، تعدالد آن‌ها و مباحث مطرح شده در آزمون است. قاعداتا با دریافت چگونگی برگزاری آزمون در این درس خودبخود نگرانی داوطلب در خصوص یافتن منبعی منتسب جهت مطالعه برطرف می‌گردد. از همین روی بهترین منبع برای درس زبان منبعی است که به بررسی تحلیلی تست‌های سنوات می‌پردازد.از سوی دیگر از آنجایی‌که آزمون زبان کنکور کارشناسی ارشد بصورت تستی و چهارگزینه‌ای مطرح می‌شود، داوطلب لزوما بایستی مطابق باآن خود را آماده سازد.

نام کتاب «جعبه سیاه» مبین این واقعیت است که با خواندن آن داوطلب می‌تواند به رمز و رازهای نهفته در آزمون زبان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دست یابد.

این کتاب مشتمل بر سه بخش کلی شامل درسنامه‌ها، تست‌های سنوات قبل و تشریح و تحلیل آن‌ها می‌باشد.

در بخش اول درسنامه لغت آمده که در آن در مورد تکنیک‌های معنی‌یابی به تفصیل بحث شده است و پس از هر تکنیک تست‌هایی از کنکورهای سنوات قبل به عنوان شاهد ذکر گردیده است.

در بخش دوم ابتدا به تیپ‌شناسی سوالات درک مطلب پرداخته شده است، سپس 13 مهارت پاسخ‌گویی به سوالات درک مطلب به همراه نمونه تست‌های سنوات قبل ذکر گردیده است.

در بخش سوم خلاصه نکات گرامری آمده است که می‌تواند در فهم جملات تست‌های لغت و درم مطلب بسیار مفید باشد.

در بخش انتهایی این کتاب تست‌های سنوات قبل ذکر گردیده است. ابتدای تست‌های درک مطلب و لغت، جداولی از لغات جدید موجود در متن، جملات و گزینه‌ها آورده شده و به داوطلبینی که کتاب را مبنای آموزش خود قرار داده‌اند توصیه می‌شود حتما ابتدا آن‌ها را مطالعه نموده و سپس نسبت به مطالعه تست‌ها اقدام نمایند. بعد از هر دوره تست‌ پاسخننامه تشریحی به همراه نکات موجود در تست‌ها ذکر کرده‌اند و توصیه می‌شود همان‌قدر که مطالعه صورت تست برای داوطلب مهم است مطالعه پاسخنامه‌ها و نکات آن نیز مهم قلمداد شوند.

کتاب جعبه سیاه زبان ارشد علوم پزشکی

فصل 1: تکنیک‌های پاسخ‌گویی به «سوالات لغت»

فصل 2: تکنیک‌های پاسخ‌گویی به «سوالات درک مطلب»

فصل 3: درامدی بر گرامر زبان انگلیسی

فصل 4: تحلیل سوالات سنوات قبل

سوالات کنکور کارشناسی ارشد زبان از سال 84 تا سال 1401

سایر کتابهای مرتبط

11%
کد کتاب : 190324

انتشارات کتابخانه فرهنگ

450,000 تومان400,500 تومان

پرفروش های زبان-اختصارات-اصطلاحات

10%
کد کتاب : 100933

انتشارات جامعه نگر

199,000 تومان179,100 تومان
5%
کد کتاب : 101094

انتشارات حیدری

180,000 تومان171,000 تومان
11%
کد کتاب : 101175

انتشارات گروه تالیفی دکتر خلیلی

720,000 تومان640,800 تومان