آخرین بروزرسانی پنچشنبه 1403/01/30
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. دندانپزشکی
  3. مرجع
  4. تکنیک های ارتودنسی شفاف
دارای 5% تخفیف

تکنیک های ارتودنسی شفاف

کد کتاب 105451
تعداد صفحه
315
چاپ
رنگی
زبان
فارسی
سال نشر
1398
شابک
9789642374830
قطع
رحلی
مترجم
دکتر مریم صاکی
نوبت چاپ
اول
نویسنده
دکتر ساندرا تای

خرید کتاب تکنیک های ارتودنسی شفاف با 5 درصد تخفیف

کتاب تکنیک‌های ارتودنسی شفاف

این کتاب مرجعی ضروری برای دندانپزشکان یا متخصصین ارتودنسی است که از الاینرهای شفاف در درمان استفاده می‌کنند. از آنجایی که دستگاه invisaling روزبه‌روز قادر به انجام حرکات پیچیده دندانی است و به دلیل ماندگاری در رشته ارتودنسی و غلبه آن در دو دهه گذشته، بر آن تأکید شده است.

این کتاب با مروری بر دستگاه‌های ثابت در برابر الاینرهای شفاف آغاز می‌شود و پیدایش الاینرهای شفاف را طی یک پیشرفت طبیعی رو به جلو در درک ما از چگونگی انجام درمان ارتودنسی ایده‌آل به تفصیل توضیح می‌دهد. کتاب با فصولی ادامه پیدا می‌کند که حرکات دندانی متنوع قابل انجام با الاینرهای شفاف توضیح و بین دستگاه‌های ثابت و الاینرهای شفاف در این زمینه مقایسه‌هایی انجام‌ می‌دهد. کتاب با توضیح جامعی از چگونگی استفاده از نرم‌افزار (clincheck) invisaling و اجرای درمان بعد از یک تشخیص و طرح درمان صحیح ادامه پیدا می‌کند. دراین بخش، توجه ویژه‌ای به درک چگونگی حرکات دندانی ایده‌آل و نوع حرکاتی که در مقایسه با حرکات قابل پیش‌بینی‌تر، به صورت دشوارتری انجام می‌گردد، وجود دارد.

کتاب به رفع مشکلات، فینیشینگ و ریتنشن و همچنین تمام انواع متنوع حرکات دندای قابل اجرا با الاینرهای شفاف می‌پردازد. فصلی مفصل در رابطه با طرح درمان جراحی ارتوگناتیک برای روش سنتی ابتدا-درمان ارتودنسی در مقایسه با روش ابتدا-جراحی وجود دارد. فصل آخر شامل مباحثه عالی در خصوص درمان‌های بین‌رشته‌ای است که ملاحظات ترمیم و فانکشن اکلوزالی را دز مفاهیم زیبایی ادغام می‌کند.

تمامی مطالب مورد استفاده در این کتاب با بهترین کیفیت فتوگرافی است و آخرین و کارآمدترین روش‌های درمان با الاینرهای شفاف را نشان می‌دهد.

ارتودنسی شفاف |

کتاب تکنیک‌های ارتودنسی شفاف

الاینرهای شفاف آینده ارتودنسی است اما به دلیل پیشرفت‌های نوظهور در رشته ارتودنسی دیجیتال، حتی قبل از ارائه امکان دارد به تاریخ سپرده شود. چالش اصلی، نوشتن کتابی است که با تکنولوژی رو به تکامل، پیسشرفت کند و همچنان منبع خوبی برای تمام کسانی است که در حال آموختن اصول پایه‌ای ارتودنسی و تکنیک الاینر شفاف هستند. این کتاب دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و درمان با الاینرهای شفاف را از نگرش تشخیص و طرح درمان توضیح می‌دهد. کتاب، اصول ارتودنسی همچون بیومکانیک‌ها، انکوریج و اکلوژن که در طی زمان به اثبات رسیده‌اند مورد بحث قرار داده و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توان آن‌ها را در درمان بیماران با الاینرهای شفاف به کار برد. این اصول حتی با تکامل تکنولوژی و تفییر دستگاه قابل استفاده است.

این کتاب در نظر دارد تا مرجعی در تکنیک الاینر شفاف باشد.

ارتودنتیست‌ها، رزیدنت‌های ارتودنسی، دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی این کتاب را به‌عنوان یک منبع با ارزش در زمینه یادگیری خواهند یافت که چکونگی عملکرد الاینرهای شفاف به‌عنوان یک دستگاه ارتودنسی را توضیح می‌دهد زیرا این کتاب اصول پایه‌ای را در تکنیک الاینر شفاف مطرح می‌سازد. بخش فهرست منابع در پایان عر فصل، آخرین مقالات در زمینه پژوهش در رابطه با الاینرهای شفاف را مطرح می‌کند.

این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده است که به عنوان یک کتاب کلینیکی و کاربردی نیز مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که کلینیسین درمان یک مورد خاص را با الاینرهای شفاف طرح‌ریزی می‌کند، امید بر این است که به فصل مرتبط با اکلوژن موردنظر مراجعه نموده و بر اساس اطلاعهات موجود بتواند:

1- به تشخیص مناسب برسد.

2- یک طرح درمان مناسب را به‌درستی برنامه‌ریزی کند.

3- حرکات دندانی دیجیتال را از نظر کلینیک اجرا نموده، مشکلات را برطرف و تکنیک‌هایی را اعمال کند تا درمان به نحوی عالی و استاندارد به اتمام برسد.

مادامی که در حال آموختن استفاده از قدرت دنیای دیجیتال هستیم تا برای حرکت دندان‌ها و طراحی اکلوژن‌ها به درجه‌ای از دقت که تا کنون بر آن باور نداشتیم، برسیم نبایستی فراموش کنیم که در هسته رشته تخصصی ارتودنسی ما تغییر لبخندها و تغییر زندگی‌ها وجود دارد، آینده روشن است.

کتاب تکنیک‌های ارتودنسی شفاف

1. تاریخچه مختصری از دستگاه‌های ارتودنسی

2. مقایسه‌ی دستگاه‌های esgewise و الاینرهای شفاف

3. انتخاب بیمار برای درمان الاینر شفاف

4. طراحی با استفاده از نرم‌افزار clincheck

5. روند کار دیجیتال و کنترل کردن درمان

6. رفع مشکلات، فینیشینگ و ریتنشن

7. اصلاح کرودینک

8. درمان دیپ بایت

9.درمان اپن بایت قدامی

10. درمان کلاس ll

11. درمان مال اکلوژن کلاس lll

12. درمان با کشیدن یکی از ثنایای مندیبل

13.درمان با کشیدن پرمولر

14.طراحی ارتوگناتیک

15.درمان بین رشته‌ای

سایر کتابهای مرتبط

محصولاتی که کاربران دیگر خریده اند

15%
455,000 تومان386,750 تومان
10%
کد کتاب : 108340

انتشارات رویان پژوه

1,080,000 تومان972,000 تومان
15%
کد کتاب : 120224

انتشارات ELSEVIER

686,400 تومان583,440 تومان

پرفروش های دندانپزشکی/مرجع

10%
کد کتاب : 101048

انتشارات رویان پژوه

358,000 تومان322,200 تومان