آخرین بروزرسانی سه شنبه 1403/02/04
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. دندانپزشکی
  3. Prognosis پروگنوز 20 روز دندان پزشکی ایمونولوژی 1401 Dental prognosis Immunology 1401
دارای 20% تخفیف

Prognosis پروگنوز 20 روز دندان پزشکی ایمونولوژی 1401
Dental prognosis Immunology 1401

کد کتاب 143624

کتاب Prognosis پروگنوز 20 روز دندان‌پزشکی ایمونولوژی 1401

مدیریت تالیف: دکتر سید احمد رضوی - دکتر سحر امیریان

سرپرست علمی: دکتر پوریا فراهانی - دکتر علیرضا عالمی

تعداد صفحه
214
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1401
شابک
9786222932985
قطع
وزیری
نوبت چاپ
اول
نویسنده
دکتر نگین رحیمی صفار - دکتر فاطمه مردی خواجه غیاثی

خرید کتاب Prognosis پروگنوز 20 روز دندان پزشکی ایمونولوژی 1401 با 20 درصد تخفیف

کتاب Prognosis پروگنوز 20 روز دندان‌پزشکی ایمونولوژی 1401

پروگنوز، مجموعه کتبی که به قلم رتبه برترهای آزمو‌ن‌های اخیر، دانشجوهای باسواد و زیر نظر بهترین اساتید علوم پایه‌ی کشور تالیف شده.

کتاب حاضر یکی از مجموعه کتاب‌های جمع بندی در 20 روز پروگنوزه که برای تألیف و تدوین‌شون کلی فکر و مشوت شده تا برای داوطلب آزمون علوم پایه مناسب‌ترین و بهترین باشه.

این مجموعه کتب هدف‌شون جمع‌بندی مطالب به شیوه نموداری و الگوریتمی و جدولی و دسته بندی شده‌ست، یعنی جوری که مجبور نباشی با خوندن پاراگراف‌های طولانی نکات رو کنر هم بیای.

ما ایم کار روبه خلاصه‌ترین و در عین حال به کامل‌ترین و قابل فهم‌ترین شکل برات انجام دادیم.

حالا باتوجه به هر کتاب این سبک می‌تونه متفاوت باشه.، اما هدف این بوده قالب کتاب‌ها با شیوه‌ی یادگیری و آرشیو مغز که بر اساس طرح شبکه مغزی است تنظیم بشه تا مطالب در کنار هم و در کمترین زمان به یادسپاری و یادآوری بشن.

بخش دیگر کتاب، تست‌های منتخب از آزمون‌های اخیره تا ردپای طراح رو دنبال کنی و با پاسخ‌هایی که بر اساس آخرین رفرنس‌های اعلام شده‌ی سوی وزارت بهداشت، نوشته شدن خیالت از پاسخ تشریحی راحت بشه. ضمن این که با این کار پاسخ‌ها سلیقه‌‌ای نوشته نمی‌شن و کاملا بر اساس رفرنس هستند.

پاسخ‌های تشریحی این کتاب‌ها تا جایی که نیاز بوده کامله کامله، یعنی حتی اگر نخواستی یا نتونستی نمودارها رو بخونی و طرفدار خوندن کمترین تست در کمترین زمان با کامل‌ترن پاسخی، این سوالات برای همین گلچین شدن و کفایت می کنن.

و بخش بعدی، سؤالات تثبیتی هستن که صرفا کلید صحیح براشون نوشته شده و بدون پاسخ تشریحی هستن. این سؤالات جنبه‌ی پرسش انتهای درس رو دارن؛ چون برای فهمیدن علت درستی هر گزینه باید به سؤالات منتخب با نمودارها رجوع کنی؛ این کار در بازآوری مطالب به مغز کمک می کنه.

میرسیم به دفتر بنامه‌ریزی پروگنوز که همه‌چی تمومه!

هم صفهات یادداشت برای نوشتن نکات درس داره که به درد جمع‌بندی آخر می‌خوره؛ هم توضیخ کامل راجع به بودجه‌بندی هر درس در آزمون، فرمول مهم و نحوه‌ی خوندن‌شون داره، هم برانامه‌ریزی درس به درس داره که کمک می‌کنه آخر کار بدونی هر درس رو چقدر خوندی و چندتا تست زدی، هم بخش‌های مشاوره و نگیزشی داره که برای شایع‌ترین مشکلات حین درس خوندن راه‌حل می‌ده.

کتاب Prognosis پروگنوز 20 روز دندان‌پزشکی ایمونولوژی 1401

 

سایر کتابهای مرتبط

محصولاتی که کاربران دیگر خریده اند

پرفروش های دندانپزشکی