آخرین بروزرسانی جمعه 1403/01/31
  1. انتشارات جعفری نوین
  2. پیراپزشکی
  3. رادیولوژی/ پرتونگاری
  4. راهنمای جیبی پرتونگاری مریل
دارای 15% تخفیف

راهنمای جیبی پرتونگاری مریل

کد کتاب 101986

به همراه رادیوگرافی دهان و دندان

تعداد صفحه
264
چاپ
تک رنگ
زبان
فارسی
سال نشر
1392
شابک
9786002091338
قطع
جیبی
مترجم
موسی بهری
نوبت چاپ
اول
نویسنده
یوجین دی. فرانک - بروس دبلیو. لانگ - باربارا جی. اسمیت

خرید کتاب راهنمای جیبی پرتونگاری مریل با 15 درصد تخفیف

 کتاب راهنمای جیبی پرتونگاری مریل

یک گزارش رادیولوژی خوب و جامع وابسته به تهیه علمی و استاندارد کلیشه‌های رادیوگرافی میباشد. تنوع تکنیک‌ها و عوامل مؤثر بر آن نظیر به کارگیری درست‌نما، وضعیت نمایش و ... مستلزم مطالعه مستمر می‌باشد. گاهی بعضی از تکنیک‌ها به صورت روتین و روزانه مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و لذا کاربران جهت ارائه یک کار بی نقص و با کیفیت ناگزیر به مطالعه و مراجعه به کتاب‌های مختلف می‌باشند. کتاب حاضر چکیده ای است از هر آنچه که یک کارشناس برای ارائه یک رادیوگرافی استاندارد نیاز دارد.
مزیت این کتاب در مقایسه با موارد مشابه که قطور و جابجایی آنها دشوار می‌باشند، کتابی است که علاقمندان می‌توانند همواره به همراه داشته باشند و از مطالب علمی و کاربردی آن بهره‌مند شوند.
این کتاب در عین چکیده بودن، به صورت جامع تکنیک‌هایی را که به صورت روتین از جانب همکاران پزشک در خواست می‌شود شامل می‌شود. راهنمایی‌های لازم را در صورت نیازمندی فناوری پرتوی (مهندسی رادیو تکنولوژی پزشکی) در اختیار می‌گذارد. همچنین این کتاب برای آنانی که به تازگی وارد عرصه علم و شغل پرتونگاری شده‌اند تأکید می‌گردد. ضمناً در مواردی همچون حالت گماری در اجرای تکنیک‌ها، یاریگرشان خواهد بود.
از طرفی این کتاب می‌تواند راهنمای بسیار ارزنده‌ای برای پزشکان، جهت درخواست صحیح نوع گرافی مورد نظر، یا برای رادیولوژیست‌های محترم به منظور مقایسه تصاویر بدست آمده در بخش رادیولوژی مراکز تصویربرداری با کتاب و برطرف کننده اشکالات تکتیکی آنان مطرح باشد.
یاد آوری میگردد این کتاب همچنین می‌تواند به عنوان کتابچه مروزی برای آمادگی دوره‌های کاردانی به کارشناسی و آزمون‌های استخدامی مورد استفاده قرار گیرد.

 کتاب راهنمای جیبی پرتونگاری مریل

1. مباحث مقدماتی
2. اندام فوقانی
3. اندام تحتانی
4. ساون فقرات
5. قفسه سینه
6. جمجمه
7. شکم
8. رادیوگرافی پرتابل
9. دندان

سایر کتابهای مرتبط

10%
کد کتاب : 190483

انتشارات رویان پژوه

680,000 تومان612,000 تومان

محصولاتی که کاربران دیگر خریده اند

پرفروش های پیراپزشکی/رادیولوژی/ پرتونگاری