آخرین بروزرسانی سه شنبه 1403/02/04

خرید کتاب پزشکی با تخفیف

انتشارات جعفری نوین به منظور سهولت خرید و ارائه جدیدترین و بروزترین کتابهای پزشکی، سایت انتشارات جعفری نوین را راه اندازی نموده است. انتشارات جعفری نوین خریدی آسان و مقرون به صرفه را برای کلیه پزشکان و دانشجویان در سراسر ایران فراهم کرده است.

 

 

 

کلیه کتب موجود در سایت انتشارات جعفری نوین با تخفیف 10 الی 30 درصدی موجود می باشد. این تخفیف بصورت چهار فصل بوده و در روزهایی که توسط خود انتشارات تعیین می شود تخفیفات بیشتری ارائه می شود.

خرید کلیه کتابهای لاتین پزشکی با تخفیف 30 درصدی مهیا شده است. همچنین اگر کتاب مورد نظر شما در سایت انتشارات جعفری نوین موجود نبود می توانید با شماره تلفن 66493154- 021 تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت کتاب برای خرید شما آماده گردد.

همه کتابهای پزشکی تالیفی فارسی و ترجمه شده موجود در انتشارات بر حسب انتشارات کتابها تقسیم بندی شده و از 10 الی 25 درصد تخفیف ویژه برخوردار می باشد.
 

برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09162794527 تماس بگیرید.

 

مطلب مرتبط  : 

منابع آزمون های پیش کاورزی اسفندماه 1398 و بهار و شهریور 98 

 

در دنیای امروز مشتری مداری و استفاده از شیوه های نوین در ارائه خدمات حرف اول را در موفقیت هر کسب و کار می زند. استفاده از تکنولوژی روز، جلب رضایت افراد به خصوص قشر جوان و بروز در این زمینه را در پی دارد و ما بر این اصل مهم واقف هستیم. دانشجویان پزشکی همان پزشکان حاذقی هستند که در آینده نزدیک نبض سلامت کشور را بدست خواهند گرفت پس توجه و فراهم کردن نیازهای آنها در حقیقت تضمین سلامت آینده کشور است.

جهت ثبت سفارش و خرید کتاب علوم پایه پزشکی ، داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری، مامایی و پیراپزشکی با کارشناسان ما در مجموعه انتشارات جعفری نوین تماس حاصل نمایید.

 

کتاب های مرتبط 

خرید کتاب جراحی شوارتز

 اصول جراحی شوارتز 2019

 

نمایشگاه بین الملی کتاب پزشکی